خرید و فروش ایزوگام به صورت عمده از نمایندگی

خرید و فروش ایزوگام به صورت عمده از نمایندگی

با توجه به افزایش میزان ساخت و ساز در کشور، فروش تجهیزات ساختمان سازی نیز گسترش پیدا کرده است. یکی از اصلی ترین این محصولات، ایزوگام است. این عایق محافظتی ، از ارکان های اصلی بوده و سازه را در برابر عواملی مثل اب، نوسانات دما و دیگر عوامل حفظ می کند. خرید ایزوگام به صورت عمده از طریق مراکز فروش و یا مستقیما از نمایندگی برند صورت می گیرد.

دفاتر فروش، انواع محصولات را در اختیار مشتری قرار داده ؛ در حالی که نمایندگی مستقیما ارائه برند خاص خود را از کارخانه بر عهده دارد. مشتریانی که قصد خرید یک برند ویژه را دارند، می توانند با نمایندگی در ارتباط بوده و از لیست و قیمت محصولات مطلع شوند.

انواع مختلفی از ایزوگام در بازار موجود می باشد. هرکدام از این نوع ها، بر اساس مواد اولیه و ساختار خود به منظور اهداف متفاوت و در شرایط ویژه به کار می روند. سازنده بر اساس شرایط محیطی و نوع سازه، می تواند بهترین و سازگار ترین گزینه را خریداری نماید.

 

تماس ایزوگام هوبر

خرید عمده ایزوگام پلیمری دو لایه

برای مناطقی که با رطوبت زیاد و نوسان دمای بالایی مواجه هستند، ایزوگام پلیمری دو لایه از بهترین گزینه ها است. این عایق تا حدود بسیار زیادی از نفوذ اب  جلوگیری می کند. به همین دلیل از اصلی ترین خریداران ان، سازنده های شهر های پرباران و سرد هستند.

نوع پلیمری دو لایه نه تنها در سقف  و پشت بام، بلکه در بسیاری از بخش های ساختمان نیز کاربرد دارد؛ از جمله:

  • بدنه و کف استخر ، حوض و حوضچه
  • کف حیاط
  • کف و دیواره سرویس های بهداشتی
  • کف و دیواره اشپزخانه
  • اطراف لوله های تاسیساتی
قیمت ایزوگام ساده دولایه
بیشتر بخوانید

تمامی این مناطق با رطوبت مداوم در تماس هستند. استفاده از نوع پلیمری دولایه، خطر رطوبت زدگی و فرسودگی را به حداقل می رساند.

این محصول را می توان از مراکز فروش، نمایندگی و دفاتر فروش در کارخانه خریداری کرد. افرادی که قصد خرید ایزوگام به صورت عمده را دارند، بهتر است مستقیما با دفتر کارخانه در تماس باشند. این امر کمک می کند قیمت با کمترین میزان برای انان لحاظ شده و مقرون به صرفه باشد.

 

قیمت عمده ایزوگام با ضخامت بالا

قیمت عمده ایزوگام با ضخامت بالا

به طور کلی، ضخامت تمامی انواع این عایق ها رقمی بین 3.5 میلی متر الی 4 میلی متر است. رقم کمتر از 3.5 میلی متر معمولا حاکی از کیفیت پایین محصول بوده و یا به صورت سفارشی پذیرفته می شود. این قطر نسبت به شرایط محیطی مفاومت کمی داشته و در بازه زمانی کمی، تخریب می شود. به این صورت که در مدت کمی، علائمی همچون ترک خوردگی روی آن مشاهده می شود.

ضخامت های بالا یعنی 4 میلی متری،  ایزوگام های دو لایه هستند. این نوع، با فویل الومینیومی روکش شده است. در صورت استفاده از مواد اولیه مرغوب برای تولید ان ها، می تواند به عنوان درجه یک ترین نوع ایزوگام معرفی شود.

سازنده هایی که به کیفیت مواد به کار رفته در سازه اهمیت زیادی می دهند، از این نوع عایق برای ساختمان استفاده می کنند. هزینه ان نسبت به انواع دیگر ممکن است اندکی بیشتر باشد. اما با توجه به سطح حفاظتی بالا، کمک می کند تا هزینه های جانبی به حداقل برسد.

با خرید عمده ایزوگام های ضخیم و درجه یک، می توان این محصول را با قیمتی بسیار کمتر نسبت به خرید خرده دریافت نمود. در این شرایط، فروشندگان برای خریداران عمده خود تخفیفات ویژه ای قائل شده و ان را همراه با دیگر مزایا ارائه می دهند؛ مزایایی همچون تخفیف در نصب و … .

نمایندگی ایزوگام سراپوش دلیجان در قم | قیمت روز عایق رطوبتی از کارخانه
بیشتر بخوانید

سفارش خرید عمده ایزوگام به صورت اینترنتی

در سال های اخیر، ثبت سفارشات به صورت اینترنتی رواج پیدا کرده است. با کمک این نوع ثبت سفارش، نیاز به مراجعه حضوری و یا حتی تلفنی وجود ندارد. خریدار با ورود به سایت، به لیست کاملی دسترسی پیدا می کند. این لیست معمولا شامل اقلام همراه با قیمت آن ها هستند. بعضا ممکن است اطلاعات تکمیلی از جمله جزئیات مواد سازنده و … نیز در ان ذکر شده باشد.

خرید اینترنتی به دلیل حذف واسطه های فروش و ارتباط مستقیم با کارخانه، قیمت را به حداقل می رساند. خریداران عمده می توانند سفارش را بر حسب رول ( معمولا هر رول ده متر است ) محاسبه و ثبت کنند.

از مزیت های این روش، صرفه جویی در زمان، هزینه و دریافت محصول در سریع ترین زمان ممکن است. به منظور جذب رضایت مشتری، این سفارش در سریع ترین زمان پردازش و ارسال می گردد. زمان تحویل ذکر شده و در زمان مقرر درب محل به دست خریدار خواهد رسید.

 

قیمت خرید ایزوگام با روکش آلومینیومی

قیمت خرید ایزوگام با روکش آلومینیومی

این نوع عایق ها که با نام ایزوگام فویل دار نیز معرفی می شوند، گزینه ای مناسب برای مناطق گرمسیر هستند. چرا که به بهترین نحو، مانع تخریب سازه در برابر نور خورشید شده؛ همچنین از ورود گرما به داخل و خروج سرما از داخل، کمک می کنند.

حضور لایه نازک الومینیوم روی سطح ان، نور خورشید را بازتاب کرده و باعث افزایش انعکاس نور می شود. این محصول نیاز به مراقبت و دقت بالایی دارد تا الومینیوم سطح ان دچار اسیب و خراش نشود.

بهترین ایزوگام برای دیوار
بیشتر بخوانید

قیمت ایزوگام های روکش دار نسبت به نوع ساده، مقداری بیشتر است. اما این تفاوت قیمت، مربوط به مواد اولیه سازنده نیست. در واقع ساختار کلی هر دو نوع ساده و روکش دار یکسان است؛ با این تفاوت که در یکی، پوشش الومینیومی لحاظ شده و دیگری فاقد ان است. همین امر، موجب افزایش قیمت نسبی نوع روکش دار خواهد شد.

 

سود خرید ایزوگام به صورت عمده از نمایندگی

همواره خرید از نمایندگی ها، بهترین و به صرفه ترین گزینه برای سازندگان است. خرید از دفاتر فروش انواع ایزوگام، معمولا رقمی بیشتر بوده؛ چرا که واسطه هایی در این بین مشغول به فعالیت هستند. این واسطه ها هر یک مجاز به دریافت درصدی سود هستند. اما خرید از نمایندگی، در واقع خرید مستقیم از کارخانه است و حذف واسطه را به همراه دارد.

نیاز به مقادیر خرده، تفاوت چندانی بین این دو گزینه ندارد و تنها مقدار کمی به نرخ نهایی افزوده می کند. اما برای سازندگان عمده، این امر بسیار حائز اهمیت است و تفاوت نهایی ان مبلغ بسیاری خواهد بود. به همین دلیل، به منظور خرید ایزوگام به صورت عمده می توانند مستقیما با نمایندگی ها در ارتباط مستقیم باشند. این امر، سود زیادی را هم برای خریدار و هم برای فروشنده به همراه خواهد داشت.

 

1 پاسخ

تعقیب

  1. […] طرف دیگر، خرید مستقیم از نمایندگی ها و دفاتر فروش یک برند، متعاقبا قیمت را کمتر خواهد […]

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *