قیمت انواع ایزوگام ساده

تولید ایزوگام بر اساس استفاده از دانش و فناوری روز با همراه شدن ماشین آلات مدرن می تواند بهترین کیفیت هایی را تولید نماید که خریداران و مصرف‌کنندگان را نسبت به تعمییر و تعویض تا سالیان سال بی نیاز سازد.
عایق های رطوبتی تولید شده در کشور از نوع ساده و  بدون فویل که کاربردهای فراوانی را هم شامل می‌شوند از اصلی‌ترین تولیدات در هر کارخانه ای محسوب می‌شود که با فرآیند یکسان در حال تولید و عرضه در بازار می باشد.
انتخاب مواد اولیه مصرفی و نوع قیر به کار گرفته شده عاملی بسیار مهم نسبت به تفاوت در دوام عمر و مقاومت ایزوگام می باشد. ایزوگام های تک لایه و ساده بدون روکش از ارزان‌ترین ایزوگام تولید شده در هر کارخانه ای محسوب می شود.
قیمت ایزوگام ساده دولایه

قیمت روز ایزوگام در انواع تک لایه و دولایه

تولید ایزوگام های تک لایه و دو لایه بدون روکش مناسب برای استفاده در صنعت ساختمان سازی رونق بسیار دارد. از آنجایی که تولیدکنندگان ایزوگام با توجه به تیشو، پلی استر و قیر پالایشگاهی محصولات خود را قیمت گذاری می‌کنند می‌توانند بر اساس ارائه ارزان‌ترین قیمت تا بیشترین قیمت با کیفیت عالی و صادراتی در اختیار خریداران عمده قرار دهند.
قیمت های روزانه برندهای تولید کننده ایزوگام توسط کارشناسان با ارائه لیستی برای خریداران همراه می باشد که امکان تصمیم گیری برای انتخاب ایزوگام را سرعت می بخشد.
ایزوگام های ساده با ضخامتی کمتر و قیمت هایی ارزان که انعطاف پذیری مناسبب را دارند، می توانند بهترین عامل برای ایزولاسیون کف سرویس های بهداشتی باشد.

قیمت ایزوگام چمنی طرح دار دولایه
بیشتر بخوانید

قیمت انواع ایزوگام ساده

قیمت انواع ایزوگام ساده و بدون فویل را می‌توانید با نرخ‌هایی تهیه کنید که بسیار پر سود برای شما می باشد. این شرایط با خرید ایزوگام از طریق شرکت هوبر میسر می‌ شود. چرا که این مرکز می ‌تواند با ارتباط  شما به صورت مستقیم با کارخانه بهترین ایزوگام ها را برای خرید در تناژهای بالا فراهم آورد.